Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kafkaa | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr adres zarejestrowany17.12.2008 @00:31:43 ostatnio na stronie02.01.2016 @19:54:38



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1702547
digarty217 komentarze140 posty na forum0

komputer / sprzęt
d90, 35. s10-20

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pistopit    14.07.2011 @05:22:00
a ja zapraszam do kina
~DiaprId25mm    28.01.2011 @20:27:27
A ja zapraszam na facebooka

http://www.facebook.com/pages/I-dont-think-i-feel/159951154051788

O co z tym chodzi?
Chodzi o to że dodajecie tam róże ciekawostki czy swoje czy z internet mogą być fotograficzne, filmowe, różne obrazy, filmy, animacje a inni mogą to oceniać, taka stronka dla ludzi zaciekawionych fotografią od każdej strony. A w przyszłości zamierzamy kręcić podcasty na temat fotografii w troszkę inny sposób bardziej zabawny, ale to w niedalekiej przyszłości (wiosna,lato)
~linku    02.10.2010 @09:27:30
dzięki za komentarz ;p Co do obróbki co byś doradził ? tj . Jak należałoby poprawic? Bo szczerze powiedziawszy o obróbce nie mam zielonego pojęcia
_______


Podstawą szczęścia jest wolność, a podstawą wolności odwaga.

— Tukidydes
~pastwisko    01.10.2010 @21:18:58
_______
sarin, jelin, bambin.
~surowa    17.08.2009 @16:46:16
witam Pana... u innych uzytkownikow widzialam kilka krytycznych komentarzy... moze i do siebie zaprosze, wszystko co konstruktywne mile widziane

ps. jesli sie Pan zdecyduje, zaznaczam, ze malo cykam. I mysle dopiero ostatnie prace nadaja sie do jakiejkowliek krytyki

Pozdrawiam.
_______
Emocje
~bacab    02.08.2009 @08:36:26
FUCKTHEWHAT?
~ofka9    01.07.2009 @23:52:30
ha, dzieki
~amatorskiefotki    18.06.2009 @21:04:37
nie chodzi mi o same niebo, to nie byłoby nic ciekawego, ale z tymi domkami i drzewami, poprostu bez pola (tak ja to widzę)
_______
proszę o kreatywne komentarze i rady
i nie dziękuj, oceń moje prace i pomóż mi się wiecej nauczyć podpowiadając co robić aby było lepiej
~ADEK777    05.06.2009 @22:28:40

_______
Nie dziękuj tylko oceń ja napewno się odwdzięcze ...
Serdecznie zapraszam do mojej galerii
~Spartanin    12.02.2009 @14:49:03
dzieki
~ladyS    11.02.2009 @00:15:37
dzięki!
~newbie123    04.02.2009 @21:07:48
bardzo miło super galeria+
~kyana    01.02.2009 @19:58:24
przyjemnie się patrzy na Twą galerię!xD
~deggial    29.01.2009 @00:10:48
dziekuje i dobrej nocy, agdańsk jak to Gdańsk troche lepszy troche gorszy ale nasz.
~koziolek18    27.01.2009 @09:06:25
mmm kolega lubi kolej Wie, co dobre MIło mi, że obserwujesz ja również zrobię tak samo
~ksiks    23.01.2009 @17:44:57
Hi hi Bo ja lubię być anonimowa Magda blondynka, z Malibu m.in... Jesteś posiadaczem nikona D 90 ? Jak tak to zazdroszczę, ja próbuje sobie coś pstrykać ale kurcze nie bardzo mam czym, aparacik ostatnio mi siadł i zostałam tylko ze starymi fotami, a tu taka piękna zima za oknem
_______

Ło.
~ksiks    23.01.2009 @17:21:11
Jak miło że moja rada się przydała Włożyłeś zdjęcie, jak miło bo zastanawiałam się kim jesteś a tu... Pająk heheh Pozdrowionka

Swoją drogą nie widziałam że fotografujesz
_______

Ło.
-Aquirre    20.01.2009 @00:38:51
on macha i mówi : )
i dzienx, że tak widzisz...
~hekate15    20.01.2009 @00:15:01
obszerny komentarz az takiego sie niespodziewałam x.x
<reszta galeri tez ciekawa :D>
_______
And please just stop talking, cause they won't find us if you do
Oh those silly boys in blue, they won't catch me and you...
and sometimes i hate u.
~SewnShutEyes    20.01.2009 @00:06:27
dzięki...
_______
~Sewn~Shut~Eyes~
~kacha454    15.01.2009 @14:41:08
no nie lubie... az tak widac?:D
~dieegoo    12.01.2009 @01:05:03
!unreal    07.01.2009 @11:25:40

pozdrawiam
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt